Кәсіби қоғамдастықтың мектепті дамыту жоспарын жүзеге асыруға қосатын үлесі
Кәсіби қоғамдастықтың мектепті дамыту жоспарын жүзеге асыруға қосатын үлесі
Мектепті дамыту жоспарын жүзеге асыруға қосқан үлесі Педогогтің кәсіби құзыреттілігін және оқушының жеке тұлғасын қалыптастыруға бағытталған тәжірибедегі рефлексия. |
Табыстылық критерийлері |
Мақсаты: Педагогика кадрларына оқушылардың шығармашылық, зерттеу, сын тұрғысынан ойлау, логикалық ойлау және проблемаларды шешу дағдыларын дамытуға көмектесетін педагогикалық әдіс-тәсілдерді меңгерту; Күтілетін нәтижелер: 1.Мұғалімдердің бойында төмендегідей дағдылардың қалыптасуын қамтамасыз ету; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Оқу үдерісін жоспарлау; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Оқушыларды оқу үдерісіне тарту; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> АКТ құралдарын тиімді қолдану; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Оқушылардың СТО дағдыларын дамыту; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Оқушыларды тиімді түрде жүйелі бағалау; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Өзінің оқыту үдерісі туралы рефлексия; 2.Мұғалімдерді үздіксіз кәсіби дамуға дайындау. | 1.Мұғалімдердің бойында төмендегідей дағдылар қалыптасады: <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Оқу үдерісін жоспарлайды. <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Оқушыларды оқу үдерісіне белсенді тартады. <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> АКТ құралдарын тиімді қолданады. <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Оқушылардың СТО дағдыларын дамытады. <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Оқушыларды тиімді түрде жүйелі бағалайды. <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Өзінің оқыту үдерісі туралы рефлексия жасайды. 2.Мұғалімдер үздіксіз кәсіби дамуға дағдыланады.
|
| № | Іс-шаралар | Мақсаты | Жауаптылар | Ресурстар | Мерзімі | Мониторинг Талдау | Күтілетін нәтиже | Дәлелдемелер |
1 | 1.1 | «Іс-әрекеттегі зерттеу»: (сауалнама, мониторинг) | Проблеманы анықтап, басымдықты айқындау | Қоғамдастық мүшелері | Мұғалімдер, оқушылар, ата- аналар | тамыз | Сауалнама Мұғалімдер, ата-аналар, оқушылардың ой-пікірлері | Басымдықты анықтаалады | Фото Сауалнама қорытындылары
|
| 1.2 | Жаңартылған білім беру бағдарламасын жүзеге асырудағы қадамдар (семинар)
| Жаңартылған білім беру бағдарламасын жүзеге асырудағы қадамдармен таныстыру
| Жакипова А | Мектеп ұжымы | тамыз | талдау | Мектеп ұжымы Білім мен ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру мақсатындағы білім мазмұнымен танысады | Фото, таныстырылым, баяндама |
2 | 2.1 | «Тәжірибедегі рефлексия – оқыту мен оқу тәжірибесін жақсарту тәсілдерінің бірі» тренинг | Рефлексия ұғымы мен маңызымен, қажеттілігімен, сауалнама қорытындысымен таныстыру | Көшбасшы мұғалімдер | Фокус топ | қыркүйек | таныстыру | Рефлексивтік күнделік | Фото, таныстырылым, тренинг жоспары |
| 2.2 | «Рефлексия құралдары: күнделік, кері байланыс» коучинг | Рефлексияныңмәні – адамныңөзініңбілімін, білімніңнегізін, олардымеңгерудіңжолдарынанықтау. | Көшбасшы мұғалімдер | Фокус топ | қыркүйек | Тәжірибедегі рефлексияны теориямен салыстыра талдау | Тәлім алушылар кері байланыс жасауды үйренеді. | Фото, таныстырылым, коучинг жоспары |
| 2.3 | Топ мүшелерімен кәсіби сұхбат | Тәлімалушылармен жеке жұмыс жүргізу | Көшбасшы мұғалімдер | Тәлімгерлік күнделік Интернет желісі, форум, чат және т.б. | қыркүйек | Тәлімгерлік қызмет | Тәлімалушылар рефлексия жасауға үйренеді. | Фото, тәлімгерлік күнделік |
| 2.4 | Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ықшам сабақ жоспарын талқылау | Рефлексивтік циклдер . Рефлексивтік бастама . Рефлексивтік ресурстар . Рефлексивтіксілтемелер.
| Көшбасшы мұғалімдер | Мектептің әкімшілігі, әдістемелік бірлестіктер жетекшілері | қыркүйек | жаңа тәжірибелерді/тәсілдерді енгізу туралы рефлексия жасап, одан әрі дамыту үшін тәжірибеде пайдалану. | Ықшам сабақ жоспарын өз тәжірибесіне енгізеді | Ықшам сабақ жоспарының үлгісі |
| 2.5 | Мұғалімдердің рефлексия тақырыбы бойынша қалыптасқан білім, білік, дағдыларының жиынтық формасы | Мұғалімдердің тақырып бойынша қалыптасқан білім, білік, дағдыларын анықтау. Келесі қадамды жоспарлау. | Көшбасшы мұғалімдер | Фокус топ | қыркүйек | Мониторинг (жетті/ талпынды) | Мұғалімдер өз әрекетіне рефлексия жасай біледі. | Мониториг БАҚ |
3 | 3.1 | «Бағалаудың әр түрлі тәсілдері мен құралдарын қолдануда критериалды бағалаудың тиімділігі» тренинг | Оқу үдерісінің әрбір кезеңінде оқыту сапасын жақсарту үшін критериалды бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру | Көшбасшы мұғалімдер | Фокус топ | қазан | таныстыру | Критериалды бағалау жүйесінің маңыздылығын түсінеді | Фото,бейне жазба.
|
| 3.2 | «Оқыту мен оқу сапасын жақсартуда бағалаудың екі аспектісін (жиынтық және формативті) кіріктірудің жолдары» коучинг | Баға, бағалау, оқуды бағалау, оқыту үшін бағалау, бағалау критерийі ұғымдарын анықтап, саралауына ықпал ету. | Көшбасшы мұғалімдер | Фокус топ | қазан | Талдау. Кері байланыс | Мұғалімдер формативті және жиынтық бaғалаудың айырмашылығын біледі, критериалды бағалауды сабақтарында қолдана алады | Фото, коучинг жоспары |